مجوز رسمی برای مردم آزاری!

مجوز رسمی برای مردم آزاری!

چند شب پیش وقتیکه سعی می کردم بخوابم و تازه داشت خوابم می برد یکدفعه سرو صدای زیادی مانع خوابیدنم شد. قضیه از این قرار بود که ساختمون بغل آپارتمان ما در حال ساخت و ساز بود و اون موقع شب (حدودا ۱۲ شب) داشت به اصطلاح بتون ریزی می کرد. خلاصه یه نیم ساعتی تحمل کردیم که شاید تموم بشه ولی انگار کارشون تمومی نداشت.
بعد از کلی جرو بحث بی فایده، تصمیم گرفتم اون موقع شب به یه جایی شکایت کنم. اولین جاییکه به ذهنم رسید پلیس ۱۱۰ بود. بعد از تماس، اونا گفتن که به ما ربطی نداره و باید زنگ بزنی ۱۳۷ (سامانه ۱۳۷ شهرداری تهران). اونجا رو که گرفتم بعد از کلی بوق آزاد، از خواب بیدار شدنو جواب دادن.
جوابشون این بود که شورای اسلامی شهر تهران برای ساختمان سازی و عملیاتی نظیر خاکبرداری و بتون ریزی به جماعت ساختمان ساز مجوز رسمی داده که در هر ساعت از شبانه روز (معمولا نیمه شبها) این کار رو انجام بدن. خلاصه ما هم مجبور شدیم تا ساعت ۴ صبح بیداری بکشیم.

آخه من نمیدونم کجای دنیا اینگونه کارهای پر سرو صدا  رو در ساعتی که موقع استراحت و خواب مردم هستش، انجام میدن. تازه این کارشون هم قانونیه!!! یعنی مجوز آزار و اذیت دارن.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 17 اسفند 1391برچسب:,

] [ 15:56 ] [ amir hosein basimzadeh ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ،